•  

    درباره وب سایت مرکز مشاوره الکترونیک دانش پژوهان مالی فرانگر

    مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری مالی و سرمایه گذاری با ارائه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه حسابداری مالی و سرمایه گذاری در راستای موفقیت مالی تیم گام برمیدارد.

    مشاور خود را به همراه داشته باشید

    مشاوره حسابداری و مالی و کسب و کار می‌تواند سئوالات مناسبی را مطرح و بهترین پاسخ را برای راحت‌تر کردن فعالیت کاری شرکت ها ارائه کند. همچنین قادر خواهد بود تا کسب‌ و کار را به واسطه‌ تمرکز بر اقدامات نتیجه‌بخش، کاراتر و سودآورتر کند. در این راستا "مرکز مشاوره الکترونیک دانش پژوهان مالی فرانگر"، با بهره گیری از مشاوران زبده در این زمینه آماده خدمت رسانی به صورت حضوری، تلفنی و آفلاین می باشد.

    جهت اقدام به دریافت مشاوره کلیک نمائید. 

    سایر خدمات وب سایت

    با وبسایت " مرکز مشاوره الکترونیک دانش پژوهان مالی فرانگر " همسو شوید...

     عضویت در وب سایت و میز کار کاربر

    با عضویت در وب سایت " مرکز مشاوره الکترونیک دانش پژوهان مالی فرانگر" به شماری از خدمات رایگان تیم دسترسی خواهید داشت. پس از عضویت، امکان مشاهده میزکار شخصی وجود دارد. آموزش و پژوهش، مشاوره و پشتیبانی، مشارکت در تیم و امکان دسترسی در طرح های ارائه شده تیم به صورت مستقیم، از طریق "میزکار کاربر" در دسترس می باشد.

     

     

     

     پیشنهاد ویژه وب سایت

    باتوجه به اینکه بسیاری از خدمات و محصولات تیم بصورت پکیج خدمات و در طرح های مختلف ("طرح همراه با تیم"، "طرح همگام با تیمطرح همیار با تیم" و "طرح همکار با تیم") قرار گرفته است، این فرصت وجود دارد که هر شخص با خرید "طرح همراه با تیم" به مبلغ 15.000 تومان، به میزان 20.000 تومان شارژ کیف پول دریافت نماید و علاوه بر بهره مندی از خدمات "طرح همراه با تیم"، به هنگام خرید سایر طرح ها (تبدیل طرح همراه با تیم به سایر طرح های مذکور) بر حسب نیاز و علاقه، از این میزان شارژ رایگان نیز استفاده نماید.

     

     

     

    پورتال حَسمان (حسابداری و مالی تیم متفکران) به سرپرستی دکتر تفتیان، در زمینه ارتقاء سواد مالی برای بخش های مختلف مخاطبین بصورت حضوری و مجازی در قالب طرح های نوآورانه، آموزش و مشاوره آماده ارائه خدمت می باشد. این پورتال در مسیر موفقیت علمی و شغلیِ مالی و حسابداری در سطوح مختلف جامعه نیز سهیم است و در راستای ایجاد محیطی پویا و شاداب با محوریت دانش و یادگیری که مشوق و تسهیل گر فرآیند رشد و بالندگی افراد باشد، گام بر میدارد. همه افراد این تیم همگام با یکدیگر در فرآیندهای آموزشی ساده و منسجم، مفاهیم مالی و حسابداری را عمیق و کاربردی یاد میگیرند و یاد میدهند.

    پورتال تیم متفکران مالی دکتر تفتیان

    عضویت در پورتال

     
     
     

    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی