• فارغ‌التحصیلان رشته حسابداری پس از اتمام تحصیل می‌توانند در سطوح مختلف و شاخه‌های متفاوت می توانند عهده‌دار انجام امور مالی گردند که بخشی از این سطوح به شرح زیر می باشد:

    حسابداری: فارغ‌التحصیلان می‌توانند در کلیه مؤسسات و واحدهای تجاری، اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه‌های زیر مشغول کار شوند.

    حسابداری مالی: در کلیه شرکت ها و مؤسسات تجاری و غیرانتفاعی.

    حسابداری صنعتی : در کلیه واحدهای صنعتی و شرکت های تولیدی.

    حسابداری دولتی : در کلیه سازمان ها و ادارات دولتی به عنوان حسابدار یا عامل ذی حساب.

    حسابداری مالیاتی : در ادارات دارایی.

    حسابداری بیمه : در مؤسسات بیمه.

    حسابداری بانکها : در شعبه‌ها و سرپرستی بانکها.

     

    اما دانشجویان رشته حسابداری بعد از به پایان رساندن دوره تحصیلی خود به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی در زمینه حسابداری معمولا برای ورود به بازار کار دچار چالش می گردند. به خاطرداشته باشید : دانش اگر به سوی هدفی ارزشمند هدایت نشود بی ارزش است اشخاصی که موفق نیستند اغلب به اشتباه فکر می کنند که کسب دانش و اطلاعات با پایان یافتن دوره های رسمی آموزش به پایان می رسد.آیاشما تا به حال برای ارتقاء مهارت و تجربه خودآگاهانه سرمایه گذاری کرده اید؟

     

    آیابه نظرشما کشاورزی که دربهار زمین را آماده نکرده و تخمی نکاشته می تواند درتابستان وپاییز محصولی برداشت کند و درآمدی داشته باشد این منطق خلقت است باید تخمی افشاند تا محصولی برداشت کرد.

    شرکتهابه کسی به خاطردانش اش پول نمی دهندبلکه به خاطرکاری که بادانش اش انجام می دهدو نتیجه ارزشمندی که حاصل می شود پول می دهند. 

     

    فرصت‌های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین‌ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می‌گیرد لیکن وجود بازار کار رقابتی این رشته و فارغ التحصیلان زیاد این رشته از  دانشگاه های مختلف کشور اعم از دولتی، غیرانتفاعی و آزاد، موجب گردیده که نیاز به یک مشاور متبحر برای ورود به بازار کار پیش از پیش حس گردد.

     

    مشاوران شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر در این زمینه خدمات گوناگونی را می توانند ارائه دهند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

     
    |  
      |
    دیدگاه کاربران
    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی