• مشاوره انتخاب موضوع پژوهش مالی و حسابداری

    مشاوره انتخاب موضوع پژوهش مالی و حسابداری

     تعیین درست موضوع پایان نامه ارشناسی ارشد و رساله دکترا، اولین و شاید مهمتریم گام در مسیر انجام یک پژوهش با کیفیت می باشد.

    مشاوره قبولی در آزمون دکتری

    مشاوره قبولی در آزمون دکتری

    با توجه به افزایش متقاضیان به قبولی در آزمون دکتری , اطلاع از راهکارهای صحیح و عملی که در فبولی این آزمون نقش اساسی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

     

    مشاوره قبولی در کنکور کارشناسی به کارشناسی ارشد

    مشاوره قبولی در کنکور کارشناسی به کارشناسی ارشد

    طی سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی، شاهد رقابت میان متقاضیان جهت شرکت و قبولی در کنکور کارشناسی ارشد بوده ایم که با توجه به افزایش تعداد شرکت کننده ها در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های متعددی اعم از دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی، علمی کاربردی، پیام نور و فراگیر پیام نور هرساله با برگزاری آزمون های جداگانه اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نمایند. 

    انتخاب رشته حسابداری و مالی

    انتخاب رشته حسابداری و مالی

    تغییرات سریع جامعه امروزی، حسابداری یا «زبان تجارت» را که در ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات اساسی اقتصادی در مؤسسات مختلف مورد استفاده می باشد، بسیار پیچیده کرده است. 

    اهمیت فعالیت های پژوهشی

    اهمیت فعالیت های پژوهشی

    در دنیای امروز دانایی یکی ازمحورها وشاخص های اصلی پیشرفت وتعالی هرجامعه محسوب می شود. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات وگسترش دانایی به دسترسی سریع وآسان به منابع علمی موثق وابسته است.

    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی